با تبریک ماه مبارک رمضان به همه هموطنان عزیز، این ماه را با سخنان آقای مسعود رجوی در رمضان سال ۷۶ آغاز میکنیم :
مسعود رجوی رهبر مقاومت ایران |
شهر رمضان الّذی
أنزل فیه القرآن هدًی للنّاس وبیناتٍ من الهدی والفرقان ...
ماه رمضان ، ماهی است که در آن قرآن فرود آمد تا هدایتی برای
مردم باشد و تابشها و نشانههایی برای جداسازی و مرزبندی راه از بیراهه و کسی که
این ماه را درک کند، باید که روزه بدارد، مگر کسی که بیمار یا در سفر باشد که در
این صورت روزهای دیگری را روزه بدارد. خدا برای شما آسانی و آسایش را اراده کرده
است و سختی و فشار و ناراحتی را نخواسته، باشد که این روزها را به پایان ببرید و
خدای را به آن چه شما را به آن هدایت کرد، بزرگ بدارید. باشد که شکرگزار گردید.
شعائر جمع شعیره است. شعیره یعنی علامتی که رزمنده و جنگجو موقع جنگ خودش را با آن متمایز و جدا و مشخص میکند. در عملیات ارتش آزادیبخش ملی، رزمندگان برای اینکه در شب یکدیگر را بشناسند یا گم نکنند و برای هم مشخص باشند، از علائم و نشانیهای بهخصوصی استفاده میکردند. همچنان که هر مرکز و محوری درفش و رنگ خاص خودش را بهعنوان مشخصهاش دارد. اگر کسی جنگآزموده نباشد، ممکن است با خودش فکر کند «اینها چیست؟». آدم غیرمسئول و ولنگار اولین مشخصهاش این است که نظمپذیر و تشکیلاتپذیر نیست.
32سال پیش در آغاز تشکیل سازمان مجاهدین خلق، اولین آموزش ما مقالهیی بود به نام «مبارزه چیست؟». من هم در سال 46 که وارد سازمان شدم، آن را خواندم. در آن روزگار برای انقلابیون مسلمان، این آموزش، کشف مهمی بود که بنیانگذاران سازمان به آن نائل شده بودند. میگفت که مبارزه علم و دانش است. قانونمندی دارد، فرم و محتوا، یعنی تشکیلات و ایدئولوژی خودش را دارد...........
شعائر جمع شعیره است. شعیره یعنی علامتی که رزمنده و جنگجو موقع جنگ خودش را با آن متمایز و جدا و مشخص میکند. در عملیات ارتش آزادیبخش ملی، رزمندگان برای اینکه در شب یکدیگر را بشناسند یا گم نکنند و برای هم مشخص باشند، از علائم و نشانیهای بهخصوصی استفاده میکردند. همچنان که هر مرکز و محوری درفش و رنگ خاص خودش را بهعنوان مشخصهاش دارد. اگر کسی جنگآزموده نباشد، ممکن است با خودش فکر کند «اینها چیست؟». آدم غیرمسئول و ولنگار اولین مشخصهاش این است که نظمپذیر و تشکیلاتپذیر نیست.
32سال پیش در آغاز تشکیل سازمان مجاهدین خلق، اولین آموزش ما مقالهیی بود به نام «مبارزه چیست؟». من هم در سال 46 که وارد سازمان شدم، آن را خواندم. در آن روزگار برای انقلابیون مسلمان، این آموزش، کشف مهمی بود که بنیانگذاران سازمان به آن نائل شده بودند. میگفت که مبارزه علم و دانش است. قانونمندی دارد، فرم و محتوا، یعنی تشکیلات و ایدئولوژی خودش را دارد...........
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر